Alla inlägg under december 2022

Av Andrea Norelius - 16 december 2022 14:15

Snart nytt år som ser ut att innebära högra kostnader. Tänkte se över mina lån och krediter och kanske dra ner på några abonnemang som bara tickar på. Jag har gjort vad jag kunnat med mitt bolån, den bunda delen går ut nu under våren då ska jag se över möjligheterna att få ner räntan. Behöver du ett bolån? Då kan vet vara bra idé att jämföra flera banker för att få den absolut bästa möjliga räntan i dessa tider.


Varje krona man kan spara in på tråkiga utgifter som lån är toppen. Det finns roliga saker att lägga pengar på som att resa till exemepel. Det är så grått och trist nu att jag tittar på semesterbilder från Alcudia för att tanka någon form av solenergi. Nu ska jag ta tag i de sista inköpen inför julen. Önskar alla en god jul och ett gott nytt år! 


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards