Alla inlägg under augusti 2019

Av Andrea Norelius - 9 augusti 2019 00:45

Jag har aldrig tänkt på hur fint det egentligen är i Sverige och hur roligt det kan vara att resa runt här med bil eller tåg. Som många andra har jag känt lite flygskam och satsar därför på att inte flyga på ett par månader åtminstone. Som tur är finns det många städer för mig att upptäcka i Sverige. Om ett par veckor skall min kompis på en visning av lägenhet i Karlshamn och givetvis vill jag haka på. Jag kan ingenting om Karlshamn, mer än att det ligger i Blekinge. Vi skall bila dit och hitta lite mysiga ställen att stanna till vid på vägen. Kanske är det inte direkt högsäsong då vi skall fara, men mindre caféer och en och annan lanthandel kan vi nog hitta i alla fall. Kameran skall jag självfallet också packa med, så att jag kan fota de vackra landskapen

Ovido - Quiz & Flashcards