Alla inlägg under juni 2019

Av Andrea Norelius - 5 juni 2019 22:15

Jag blev så inspirerad av resan till Växjö att jag själv har börjat kika på ny bostad nu. Genom HusmanHagberg har jag redan hittat flera bra alternativ i Upplands-Väsby och närliggande områden, varför inte här? Det krävs dock mycket planering inför ett eventuellt köp, så jag kommer åtminstone vänta till hösten innan jag bestämmer mig. Under tiden ska jag njuta för fulla muggar av den svenska sommaren. Några tips på saker att göra i Sverige i sommar är följande: äta jordgubbar (de är så goda här), testa på nya badplatser i ditt område, åka till Gotland och/eller Öland (två ställen som kommer till liv under sommaren), hyra in dig i en liten stuga på landet (gärna med närhet till sjö eller hav), campa på någon av alla campingplatser samt åka på en roadtrip längs öst- eller västkusten. Jag ska åtminstone hyra in mig i en stuga!

Ovido - Quiz & Flashcards