Direktlänk till inlägg 24 maj 2020

Uppleva Grekland hemma

Av Andrea Norelius - 24 maj 2020 09:30

Årets semesterplaner är lite förstörda på grund av pandemin som råder. Jag tycker mycket om att resa och bli inspirerad som jag har nämnt förut. Ett land som som lockar mig är Grekland. Tittar man på bilder från Grekland så är den azurblåa färgen nästan överallt. Jag vill ha de härliga färgerna hemma. Att måla om möbler vore något. På webben hittade jag bra material och intressant information som säger så målar du inomhus. Det har gett mig inspiration och jag kommer att måla om mina köksstolar. De får plats på balkongen och då får jag uppleva Grekland i Sverige den här sommaren.

 


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andrea Norelius - 16 december 2022 14:15


Snart nytt år som ser ut att innebära högra kostnader. Tänkte se över mina lån och krediter och kanske dra ner på några abonnemang som bara tickar på. Jag har gjort vad jag kunnat med mitt bolån, den bunda delen går ut nu under våren då ska jag se öv...

Av Andrea Norelius - 19 augusti 2022 20:00


Nu är jag hemma efter två underbara veckor på Alcudia. Så skönt att komma hem igen och dessutom till ett helt nytt kök. Tack Dåderman ni är bäst! Jag känner mig dock inte så utvilad som jag trodde utan det har blivit en hel del drinkar men det är väl...

Av Andrea Norelius - 15 april 2022 19:45


Tjoho nu har jag bokat en resa till Alcudia. Det känns som jag vågar att ge mig ut på en resa igen men däremot så tvekar jag att resa utanför Europa så vad är då bättre än gamla hederliga Mallorca. Det är så praktiskt att det går att boka med Swish n...

Av Andrea Norelius - 20 januari 2022 22:00


Förra veckan var det dags för det som har blivit lite av en tradition för mig. Som jag har skrivit om förut så går jag ju regelbundet på massage i Lund. Den här gången tänkte jag kombinera besöket med en övernattning på hotell och att utforska staden...

Av Andrea Norelius - 15 oktober 2021 16:15


Hejsan! Förra veckan var jag i Sundsvall och hälsade på en kompis. Hon har flyttat in i en fantastiskt sekelskiftsvilla som hon hittade hos en lokal fastighetsmäklare. Sundsvall är ju träpatronernas stad så det finns många vackra trähus där. En av da...

Ovido - Quiz & Flashcards