Alla inlägg under mars 2020

Av Andrea Norelius - 10 mars 2020 12:15

Något jag ofta tänker på är vilken inspiration jag hämtar med mig från mina resor och andra äventyr. Marocko är ett land jag aldrig har varit i, men som jag gärna vill åka till. Jag vill så gärna åka till Jardin Majorelle som är en väldigt omtalad botanisk trädgård. En annan sevärdhet i Marocko som jag hört mycket om är Jama El f’na Market som ligger i Marrakesh. Hela landet har ju en väldigt fängslande kultur som jag dessutom tycker är färgglad. Det tar jag med mig nu när det är dags att göra om badrummet här hemma. Jag tänker mig att jag vill ha marockanskt kakel på väggarna och har anlitat ett företag som är experter på badrum för att få hjälp med detta. Även om jag tycker jag är rätt händig skulle jag aldrig våga mig på att lägga kakelplattor själv!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards