Alla inlägg under augusti 2020

Av Andrea Norelius - 21 augusti 2020 15:30

Så här mycket tid har jag aldrig någonsin spenderat hemma. Detta år går till historien som det år jag haft lägsta antalet resdagar totalt. Herregud, reslusten riktigt kryper i mig men trots att allt fler flyglinjer öppnas upp väntar jag tills denna pandemi är över. Jag har genomfört flera mindre projekt i lägenheten som skapat stor trivselfaktor. Mina stolar med inspiration från Grekland tillför en skön färginjektion i köket. Mitt motto är köp en lägenhet att längta hem till! Du ska känna dig nöjd när du vrider om nyckeln i ytterdörren till din alldeles egna oas. Mitt nästa projekt blir en popcorntavla tillverkad med fogskum. Ni kanske redan sett denna trend online då många influensers delat sina konstverk på sociala medier. Enda fördelen med all tid hemma är att jag lyckats lägga undan en hel del på sparkontot. Skönt att se pengarna växa i väntan på bättre tider.

Ovido - Quiz & Flashcards