Alla inlägg under april 2022

Av Andrea Norelius - 15 april 2022 19:45

Tjoho nu har jag bokat en resa till Alcudia. Det känns som jag vågar att ge mig ut på en resa igen men däremot så tvekar jag att resa utanför Europa så vad är då bättre än gamla hederliga Mallorca. Det är så praktiskt att det går att boka med Swish nu och dessutom känns det galet säkrare att jag kan anända Payson. Mallorca är en undrbar ö som jag tycker har en härlig mix av allt. Där finns kultur, god mat, uteliv, sol och bad. Magaluf är ett klassiskt ställe med ös och Palma är en härlig mix av allt men den här gången blir det Alcudia. Jag reser i slutet av juli och åker för att bara ta det lugnt. Alcudia är ganska turistigt med stora hotellkomplex med jag vågar påstå att Mallis bästa stränder finns där. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards