Alla inlägg under januari 2022

Av Andrea Norelius - 20 januari 2022 22:00

Förra veckan var det dags för det som har blivit lite av en tradition för mig. Som jag har skrivit om förut så går jag ju regelbundet på massage i Lund. Den här gången tänkte jag kombinera besöket med en övernattning på hotell och att utforska staden lite. Jag valde att bo på ett familjeägt hotell som ligger nära centralstationen. Deras frukostbuffé är underbar och dessutom får man ta te eller kaffe när man vill under dagen. Jag besökte historiska museet som hade en riktigt intressant utställning och jag passade också på att besöka Kulturen som är hela två kvarter med kulturhistoriska hus. Jag känner att jag måste åka tillbaka hit i sommar för att se husens trädgårdar stå i blom. Botaniska trädgården lär också vara något alldeles extra att se så det finns kvar på min bucketlist vid nästa besök i staden.

 


Ovido - Quiz & Flashcards