Alla inlägg under juli 2019

Av Andrea Norelius - 24 juli 2019 14:00

En kusin till mig har precis blivit antagen till en ingenjörsutbildning på Linköpings universitet och via hennes Instagram jag fick se en mycket mysig stad. Flytta till Linköping kanske!? Det var i alla fall en tanke jag fick när jag fick se hur vacker den här staden var. Jag har ju ett väldigt flexibelt jobb och staden ligger bara några timmar från mitt älskade Stockholm. En stor fördel är att priserna är så mycket lägre i Linköping så jag skulle kunna bo i en betydligt större lägenhet. Innan några flyttplaner är spikade för mig så måste jag ju såklart åka dit och besöka min kusin. Vi har bokat in att jag ska åka och hälsa på henne en helg sedan när hennes skola är igång. Tänk vad härligt att vara student och ha så mycket att lära, samt hela arbetslivet framför sig. Jag tänker tillbaka på min studietid som en av de bästa perioderna i mitt liv. Det var väldigt roligt och jag hade väldigt stor frihet med många fester.


 

Ovido - Quiz & Flashcards